Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2013 09:55 - ПОЛИЦЕЙСКО-ПРОКУРОРСКИ ТАНДЕМ БРАНИ КРУПЕН ИЗМАМНИК ОТ СЪДЕБНО ПРЕСЛЕДВАНЕ !
Автор: antonchakarov Категория: Политика   
Прочетен: 1574 Коментари: 0 Гласове:
2



В два други постинга /“Могат ли слепи съдийки да раздават правосъдие“ и „Кои са лудите“/ описах как един хитрец закупил за 2500 лв. наследство от 49 000 лв., използвайки слабоумието на мой клиент. Съдът обяви сделката за нищожна.

Тази пролет вуйчото на слабоумния дойде при мен и се оплака, че се намерил друг по-голям хитрец, на който племенникът му „ДАРИЛ” ЦЯЛОТО СИ ОСТАНАЛО НАСЛЕДСТВО – земеделските земи и частта от дворното място с постройките. Тръгнах по вече утъпкания път – за обявяване нищожността и на този пладнешки грабеж. В постингите описах и част от пречките до момента на публикуването им. Сега обаче следва и продължението, което е изумително за всяка правна система.

За да предотвратя по-късното появяване на трети измамник, подадох и сигнал до Районната прокуратура в Стара Загора да се образува досъдебно производство /ДП/ за престъпление по член 210 /1/, т. 5 от Наказателния кодекс /НК/ – за причинени вреди в голям размер, където наказанието е от 1 до 8 години лишаване от свобода. Предявих и иск в Окръжния съд за поставяне под запрещение на слабоумния от вуйчо му. Представих и куп доказателства и как вече е имало решение на съда за по-малко драматичната измама преди това. Какво беше изумлението ми, когато получих на 4.11.12 съобщение от районния прокурор Георги Георгиев за отказ по прок. пр. 1760/12 да се образува ДП, тъй като лицето, което ме упълномощило /слабоумния/ оттеглил пълномощията си от мен. Освен това адвокатското ми пълномощно не било заверено нотариално и не било съставено съгласно Закона за адвокатурата /ЗА/. Отидох в РП и ме накараха да подам заявление да видя преписката, което смятам, че е в нарушение на ЗА. На заявлението ми бе написано: „Да НЕ МУ СЕ ДАВА.” С такъв грубиянски език, като че ли искам да открадна някакво съкровище. Възразих на тази „резолюция” /не съм виждал такъв род прокурорски акт по-рано!/ и тогава след чакане още 45 минути ми бе връчена написана печатно подробна „резолюция” със същите „мотиви“. Да го пише някой илитерат, който не е влизал в съдебна зала, разбирам, но прокурор... Това показва, че с присъствията си по дела, той въобще не е разбирал защо е там... Ами в ГПК и НПК /чл. 33 и чл. 93 /4 НПК/ изрично е посочено, че упълномощаването може да стане И УСТНО И ТРЯБВА ДА СЕ ОТРАЗИ В ПРОТОКОЛА. Аз не съм виждал адвокат след като е упълномощен по този начин да тича и търси нотариус да го завери. Освен това му посочих, че съм подал СИГНАЛ за извършено престъпление, за което ме задължава и чл. 205 /1/ НПК за уведомяване на органите. Ал. 2 пък задължава и длъжностните лица за това, но началниците му да му търсят сметка за незачитането на закона. В „отказа” пише, че „полицейският служител” отразил, че лицето е НЕГРАМОТНО, но с ЯСНО СЪЗНАНИЕ И БЕЗ ЗАДРЪЖКИ решило да подари имотите си, тъй като дареният му помагал финансово и в намирането на работа. И намирал, че именно адвокатът и вуйчо му искат да развалят дарението, за да си ПОДЕЛЯТ ИМУЩЕСТВОТО МУ. Щом като не полицай, а полицейски СЛУЖИТЕЛ разследва, може да се стигне до такава глупост – да се вярва на НАПЕЧАТАНО, че слабоумен клевети пълномощника си адвокат в опит за измама! Само че по гр. д. № 1069/12 на ОС за поставяне на това лице под запрещение то е казало в с. з. пред съдия /а не полицейски служител/ на 23.10.12 :”На Т. А. съм дал една земя 8 дка, друго не съм му давал... Вуйчо ми е,/ИЩЕЦА/, имаме се с него. Щом като той каже да ме поставят под запрещение, тъй да бъде... Той да е попечител.Познавам 1000 лева, 50000 лева. Продадох наследството на Иван. Де да знам, 6000 взех. Пръснах тези пари. НЕ ЗНАМ ЗАЩО СЪМ ТУК. Кмет на с. Лозен – Тоньо Ангелов /“дареният“!/. На кмета Тоньо Ангелов подарих земите.“

На кого да вярваме, че са възпроизведени думите на слабоумния, а не съчинения? Дадените пред съдия, окр. прокурор, публично, или напечатани от полицейски служител, сам със слабоумния, който не може да разбере ? С влязло в сила решение № 139 от 11.12.12 по гр. д. № 1069/12 ОС ПОСТАВИ ПОД ЗАПРЕЩЕНИЕ ОГРАБЕНИЯ СЛАБОУМЕН. Така че каквото и да правят многобройните бранители на измамника, той ЩЕ СТИГНЕ ДО СЪДА! Уверен съм в това. И няма да му взема аз наследството и няма да оставя да му го вземат измамници!...

Антон ЧАКЪРОВ, адвокат, Стара Загора





Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: antonchakarov
Категория: Политика
Прочетен: 297175
Постинги: 134
Коментари: 84
Гласове: 182
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031