Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2012 01:32 - ПРИЗИВ към българските адвокати
Автор: antonchakarov Категория: Политика   
Прочетен: 1611 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 23.02.2012 21:50


 Колеги, мандатът на сегашните върховни органи изтече! На 26.02.2012 трябва да се изберат новите.

Сегашният Висш адвокатски съвет (ВАС) е намерил начин да остане още 4 години на власт и да си осигури още дълга DOLCE VITA (сладък живот). 
Софийската колегия е от 4899 адвокати от всичките 11717 в България. Полагат им се 123 депутати от общо 300 за цяла България. "Избирателната комисия" към ВАС с един замах ликвидирала всичките делегати от София като "недопустими", за да запази статуквото си още 4 години.

Освен това оповестил кои са "ДОПУСТИМИ" да бъдат избирани. И няма и дума за "недопустимите"  – кои са и в какво се състои "недопустимостта " им. Аз бях кандидат за Дисциплинарния съд, но съм изхвърлен, защото недопустимостта ми е, че се преборих с безобразния напън да ме осъдят, задето публикувах статия за безхаберието относно незаплащането на правната помощ. И писах, че ако се страхуват да се опълчат срещу това беззаконие, да си подадат оставките и се изберат по-куражлии. И като малки деца, които са направили някоя беля и после с шмекерия искат да се отърват от отговорност, се правят на не чули и не видели – аз съм "твърдял", че съм имал такава статия. А те явно страдат от кокоша слепота и не са я видели, макар че е приложена още в началото на дисциплинарното дело.

За "обвинителя" Х. Хараламбиев писах, че няма елементарна юридическа грамотност и му направих отвод, а после подадох и жалба. Но уж съм бил обвинен по възраженията ми срещу измисленото от ВАС "нарушение" – имал съм "скандален език към клиент". Спаси ме единствено това, че съм член на дисциплинарния съд и обжалвах наложеното ми "порицание" пред ВКС и той отмени решението на ВДСА и прекрати делото. Като нищо безнравствените "обвинители" щяха да ме лишат да упражнявам професията си за 18 месеца. А 11 000 адвокати, които не са в изборни органи, СА ЛИШЕНИ ОТ ДОСТЪП ДО СПРАВЕДЛИВ СЪД – ВКС – И СА ОСТАВЕНИ НА "милостта" на тези "съдии по морала".

Лично от мен ВАС е взел над 2 000 лв. НЕ СЪМ МАЗОХИСТ, предполагам, че и вие не сте, да внасям пари на лица, които да ми станат палачи и да осъждат.  Затова и исках да стана член на Висшия дисциплинарен съд и да се боря всички адвокати да имат достъп до ВКС. Нотариусите и частните съдебни изпълнители  имат това право, а адвокатите – НЕ! Имам 37-годишна безупречна адвокатска практика, с  публикувани не 100, а 100-тици статии в защита на правата на гражданите. Трябва да воюваме и за собствените си права срещу самозабравилата се върхушка.

Адвокатът е призван да бъде БОЕЦ, а не ПОДЛЕЦ И МИЖИТУРКА!  Да приемем девиза на Международната федерация по шахмат (ФИДЕ) – Gens una sumus – от едно семейство сме – и да защитим независимостта на адвокатурата от самозабравилите се диктатори!

АНТОН ЧАКЪРОВ,  адввокат от АК - Стара Загора, член на дисциплинарния съд при АК.




Гласувай:
2



1. анонимен - Много точно предсказване на събитията
26.02.2012 01:04
Уникално точен анализ и предсказване на събитиета от днешното събрание на ВАС /25.2./. Добре беше повече адвокати да прочетат постинга и се присъединят към мнението на автора.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: antonchakarov
Категория: Политика
Прочетен: 297202
Постинги: 134
Коментари: 84
Гласове: 182
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031